Sunday, March 28, 2010

Penthouse dan Townvilla selamat di sewa....

Minggu ini, semua kerja ubahsuai dan kerja memasuki perabut kedua unit penthouse dan townvilla di Cyberjaya, selesai sepenuhnya. Rumah di dapati masa lelongan akhir bulan Oktober tahun lalu. Townvilla dah dikosongkan oleh budak Indonesia dengan baik tapi tinggal baki bil air hampir RM700. Penthouse ditinggalkan oleh budak Iran dengan bil air RM 600 dan sedikit kemusnahan, terpaksa membuat semula kitchen kabinet dan membetulkan semua bilik air dengan pemanas dan shower yang baru. Kadang-kadang memang tidak berbaloi cuba berbuat baik dengan budak-budak yang tak reti bahasa begini.

Bagaimanapun mulai April ini kedua-dua unit ini telah selamat disewakan. Hingga kini masih lagi tidak dapat menambah unit yang sesuai di kawasan yang sama. Suku tahun pertama telah hampir selesai minggu ini. Nampaknya terpaksa bersabar menunggu saat yang sesuai bagi membuat pelaburan seterusnya.

3 comments:

  1. wah...seronoknya dapat tenant baru.

    Yang tak seronoknya...bil air la..

    Sabar je..sure ada peluang lagi tu..

    ReplyDelete
  2. Tuan - nak buat camana, kita ni kononnya nak buat baik, nak selamatkan deposit diaorang dengan tuanrumah lama, bagi la peluang dua bulan percuma... balik-balik kita pula kena bayar dia punya bil air..

    sourplum... satu nama bini, bukan dua milik sendiri he..

    ReplyDelete