Saturday, June 6, 2009

cyberjaya condo



Semalam sempat jumpa Ms Junny lawyer yang aku pilih untuk menegendalikan urusan pertukaran nama dan pinjaman bank bagi condo yang baru aku dapat di cyberjaya. Minggu lepas pergi lelong di PAH dan akhirnya dapat la! Tu pun lawan juga. Agak mahal, tapi memang rancang nak dapat satu unit condo di situ... Dah tiga kali dah sebelum ini, asyik kalah ja..tu yang gagah juga unit ini..

Sembang punya sembang, lawyer ni rupanya mak mentua dia dekat saja dengan rumah aku di utara Malaysia. Ok la moga tak banyak masaalah. Semua dokumen telah aku siapkan terlebih dahulu, senanglah kerja dia...

Mamat yang duduk rumah tu student dari Kenya. OK la aku bagi depa duduk sampai hujung bulan. Julai nanti buat sikit pembaikan apa yang patut. August nanti bolehlah suruh rumah ni bekerja sikit untuk bayar bank he he. Penyewanya pun dah ada, bagus juga rumah lelong ni!

No comments:

Post a Comment